În atenția studenților din anul III

Vrei să faci un stagiu de practică în domeniul tău de studii la o companie parteneră a universității?
Vrei să ai parte de servicii specializate de orientare și consiliere în carieră prin evaluarea aptitudinilor
tale pentru a vedea care sunt punctele tale forte?
Vrei să participi la ateliere prin care îți vei putea dezvolta abilități precum comunicarea, lucrul în
echipă, leadership-ul, capacitatea de a realiza și dezvolta un proiect, managementul
timpului sau prezentarea în fața unui public?
Vrei să-ți formezi competențe antreprenoriale ?
Vrei să participi la workshop-uri de formare în domenii legate de tranziția climatică?
Vrei să participi la workshop-uri în care se vor aborda teme foarte interesante precum:
- Identificarea unui loc de muncă
- Pregătirea pentru întâlnirea cu angajatorul
- Inteligența emoțională
- Stabilirea obiectivelor personale și de carieră
- Marketing personal sau branding personal
- Elemente de comunicare
- Persuasiune – arta de a influența
- Managementul timpului
- Comportament asertiv vs agresiv
- Obiceiuri și obiective care garantează rezultate
Pentru a putea participa la selecția în grupul țintă, va trebui să depui un dosar complet, având
următorul conținut:
- Cerere de înscriere (Anexa 1);
- Declarație de disponibilitate privind participarea la activitățile de implementare ale proiectului (Anexa 2);
- Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 3);
- Declarație de evitare a dublei finanțări (Anexa 4);
- CV – model recomandat Europass prezentat în Anexa 5 sau completat on-line pe site-ul https://europass.europa.eu/select-language?destination=/node/1 și apoi descărcat în format pdf – în limba română;
- Formular grup țintă (Anexa 8);
- Declarație privind neparticiparea la cursuri acreditate de competențe de antreprenoriat (Anexa 9);
- Acord privind utilizarea și procesarea imaginilor fotografice, înregistrărilor audio și video (Anexa 10);
- Copie carte de identitate;
- Opțional – documente care să ateste activități extracurriculare / de voluntariat.
Formulare pt studenti_inscriere la etapa 3 selectie_cf anexe_Metodologie selecție GT_R2_INSERT.doc
Depunerea dosarului
Dosarul se va depune fizic la biroul A1-8 sau la sediul Departamentului de Automatică și Informatică Aplicată (A1-11), în perioada 2-14 octombrie 2025.
Beneficii
- beneficii materiale la finalul unei activități complete la care vei participa:
- premii între 300 și 500 lei pentru programul de formare antreprenorială;
- premii între 300 și 500 lei pentru activitatea de formare de competente socio-emoționale;
- certificat de participare la cursul de antreprenoriat;
- stagiu de practică la un angajator în domeniu;
- indemnizație de participare la stagiul de practică de 6 lei/oră.
Criterii de eligibilitate generale:
- domiciliul stabil in Romania, Regiunea de Nord-Est;
- vârsta cuprinsă între 18 și 35 ani;
- studenții care fac parte din alte proiecte similare din cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, nu sunt eligibili pentru acest proiect și nu vor putea participa la selecție.
Grila de evaluare:
Criteriu | Punctaj maxim | Indicații privind modul de calcul al punctajului |
Rezultatele academice | 50 | Puncte obținute = medie număr credite ani anteriori selecției / 60 * 50 |
Prezentarea motivelor (realiste şi clare) pentru care depune candidatura de participare în proiect | 15 | Se acordă de la 0 la 15 puncte pentru o justificare cat mai bună a motivelor de participare. |
Prezentarea CV-ului și acuratețea acestuia | 15 | Se acordă de la 0 la 15 puncte pentru CV redactat în format Europass, urmărindu-se structura, coerența, logica, corectitudinea ortografică și sintactică a CV-ului. |
Implicare în activități extracurriculare/ de voluntariat | 20 | Se acordă de la 0 la 15 puncte pentru CV redactat în format Europass, urmărindu-se structura, coerența, logica, corectitudinea ortografică și sintactică a CV-ului. |
TOTAL | 100 |
Notă: în caz de egalitate a punctajelor departajarea se va face după media anului anterior de studii