loader image

Cazare

Calendar și procedură de cazare AC

An universitar 2025-2026

Duminică
21.09.2025
Orfani ambii părinți, plasament, cazuri medicale, familiști, doctoranzi
Anul I Master
Anul I Licență (primii 50 studenţi)
Luni
22.09.2025
Anul I Licență

Anii II, III, IV Licenţă şi anul II Master integraliști (primii 25 studenţi)

Marţi
23.09.2025
Anii II, III, IV Licenţă şi anul II Master
Miercuri
24.09.2025
Anii II, III, IV Licenţă şi anul II Master
integralişti


Anii II, III, IV Licenţă şi anul II Master neintegraliști

Listele ierarhizate și link-urile de conectare vor fi trimise prin email după cum urmează:

  • – anul 1 master, anul 1 licenţă– 20.09.2025, după ora 12.
  • – anii 2, 3, 4 licenţă şi 2 master – 21.09.2025, după ora 12.

Observații:

  1. Studenții programați pentru repartiția online vor primi prin e-mail link-ul pentru conectarea pe Google Meet. Conectarea se va face prin adresa instituțională (cu excepția studenților admiși în anul I licență/master care se vor conecta cu o adresă de gmail).
  2. Studenții care nu se conecteaza în ziua în care au fost repartizați și nu informează comisia de cazare (printr-un email la cazare@ac.tuiasi.ro) în timp util vor pierde prioritatea la cazare.
  3. Facultatea are disponibile 724 de locuri în următoarele cămine:
    • cămin T2 – 240 locuri (2 studenţi în cameră, tarif 385 lei/ loc)
    • cămin T6 – 8 locuri (2 studenți în cameră, tarif 650 lei/ loc)
    • cămin T8 – 14 locuri (2 studenți în cameră, tarif 480 lei/ loc)
    • cămin T16 – 26 locuri (2 studenți în cameră, tarif 480 lei/ loc)
    • cămin T19 – 412 locuri  (4 studenți în cameră, tarif 375 lei/ loc
    • cămin T20 – 10 locuri (prioritate: căsătoriți/ doctoranzi/ comisie cazare, tarif 500 lei/ loc)
    • cămin T21 – 14 locuri (prioritate: căsătoriți/ doctoranzi/ comisie cazare, tarif 500 lei/ loc)
  4. Au făcut cereri de cazare 815 de studenți care nu au domiciliul în municipiul Iași. Din cele expuse mai sus se observă că nu vor putea fi cazați toți studenții neintegraliști (studenții din anul I licență/master și studenții români de pretutindeni au cazarea asigurată).
    Conform hotărîrii Comisiei de cazare, cel puțin 90% dintre studenții din anul I Licență care au solicitat un loc în cămin pentru anul universitar 2025-2026 vor fi cazați în căminul T19.
  5. Studenții vor fi invitați individual într-o altă sesiune Google meet unde vor avea acces la oglinzile căminelor în care facultatea are camere alocate. În această sesiune studenții au obligația de a porni camera video și de a prezenta actul de identitate.
  6. Studenții vor primi în decursul zilei în care participă la sesiunile de repartizare online un e-mail cu repartiția primită (căminul și camera) și ziua în care sunt programați pentru etapa II a cazării (prezența la căminul unde au primit repartiția).
  7. În etapa a doua de cazare, studenții au obligația de a se prezenta la administrația căminului în care au fost repartizați, în ziua și intervalul orar indicate în e-mail cu următoarele documente:
    • cartea de identitate: original + copie;
    • două fotografii tip „carte de identitate” + o folie de plastic;
    • extras de cont bancar pe numele titularului contractului de cazare (al studentului cazat); se poate printa și o captură de ecran din aplicația bancară din care să reiasă în mod clar contul IBAN și numele titularului de cont;
    • documentele suplimentare în original pentru studenții căsătoriți corespunzătoare documentelor scanate ce au fost transmise la facultate;
    • documente suplimentare în original pentru studenții ce pot beneficia de cazare gratuită corespunzătoare documentelor scanate ce au fost transmise la facultate.

Note:

  1. Plata tarifului de cazare se va face doar cu cardul, la cămin în momentul preluării cheii de la camera repartizată.
  2. Studenții care sunt înscriși la taxă nu beneficiază de gratuitate la cazare.

În atenția studenților (licenţă, master, doctorat) care nu au domiciliul stabil în municipiul Iași

TRANSMITERE DOCUMENTE SUPLIMENTARE

Atribuirea locului de cazare se face conform Regulament cazare AC 2025-2026.

Studenţii care au solicitat cazare şi se află cel puţin într-una din situaţiile:

  • beneficiază de gratuitate la cazare
  • sunt căsătoriţi
  • au o situaţie medicală deosebită
  • au participat la activităţi extracurriculare în anul universitar 2024-2025

vor transmite copii scanate ale documentelor doveditoare până vineri, 12.09.2025, DOAR prin
completarea:

Formular transmitere documente suplimentare

Notă: Studenţii din anii 2, 3 şi 4 licenţă, 2 master (an universitar 2025-2026) şi doctoranzii vor utiliza adresa de email institutională pentru conectarea la contul google în vederea completării si transmiterii formularului. Studenţii din anul 1 licenţă şi master vor utiliza o adresă de gmail.

Pentru fiecare categorie din cele enumerate mai sus, dacă este cazul, se va transmite un singur fişier pdf care conţine copiile scanate ale tuturor documentelor solicitate (mai multe pagini), după cum este precizat mai jos.

Documente solicitate:

Extracurriculare

Documentele ce dovedesc activităţile extracurriculare sunt detaliate în Regulament cazare AC 2025-2026_anexa.

Căsătoriţi

Studenții căsătoriţi trebuie să trimită următoarele documente:

  • copie după certificatul de căsătorie;
  • pentru soţul care nu este student al Facultăţii de Automatică şi Calculatoare, acte doveditoare ale ocupației sale (student, angajat, fără ocupație)
    o dacă soţul este student se depune o adeverinţă din care să rezulte dacă este student bugetar sau cu taxă şi numărul de credite obţinute în anul universitar 2024-2025;
  • copie după certificatul de naştere al copilului – dacă este cazul;
  • copii după cărţile de identitate ale soţilor.

Gratuitate

Beneficiarii de cazare gratuită sunt studenții înscriși la prima facultate, pe locuri la buget, dacă se încadrează în categorii precizate în Gratuitate cazare 2025-2026.

Notă. Adeverințele de salariat trebuie să fie eliberate în luna septembrie 2025 și vizate de inspectoratul școlar județean.

Medical

Studenţii cu o situaţie medicală deosebită, care necesită cazare în camere cu amenajare specială, trebuie să trimită actele medicale.




Pentru a beneficia de cazare în anul universitar 2025-2026 trebuie să completați formularul de la adresa de mai jos până marţi, 9.09.2025, ora 10:00 a.m.

https://campus.tuiasi.ro/02/09/2025/informatii-importante-privind-cazarea-studentilor-in-anul-universitar-2025-2026/

Completarea formularului este echivalentă cu depunerea unei cereri de cazare.

În cazul în care nu veți completa formularul, se va considera că nu aveți nevoie de cazare în anul universitar 2025-2026.

Informaţii legate de modul de transmitere al documentelor scanate vor fi afişate joi, 4.09.2025.

În anul universitar 2025-2026 nu se vor face precazări. Toți studenții vor intra în procedura obișnuită de cazare care va începe pe 21.09.2025. Cazările se vor desfășura online, în ședințe pe Google Meet (link-urile de conectare vor fi trimise prin email). Calendarul cazărilor va fi afișat după data de 17.09.2025.


Atribuirea locului de cazare se face conform Regulament cazare AC 2024-2025.

Studenţii care au solicitat cazare şi se află cel puţin într-una din situaţiile:

  • beneficiază de gratuitate la cazare;
  • sunt căsătoriţi;
  • au o situaţie medical deosebită;
  • au participat la activităţi extracurriculare în anul universitar 2023-2024.

vor transmite copii scanate ale documentelor doveditoare până vineri, 13.09.2024, prin completarea formularului de la adresa:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezmwX7v_Evhk6fRCRsKB_xnmiggomWja4fVum-MnBj_awUYg/viewform?usp=sf_link

Pentru fiecare categorie din cele enumerate mai sus, dacă este cazul, se va transmite un singur fişier pdf care conţine copiile scanate ale tuturor documentelor solicitate (mai multe pagini), după cum este precizat mai jos.

Notă: Studenţii din anii 2, 3 şi 4 licenţă, anul 2 master şi doctoranzii vor utiliza adresa de email instituțională pentru conectarea la contul google în vederea completării și transmiterii formularului. Studenţii din anul 1 licenţă şi master vor utiliza o adresă de gmail.

Documente solicitate

Documentele ce dovedesc activităţile extracurriculare sunt detaliate în Regulament cazare AC 2024-2025_anexa.


Studenții căsătoriţi trebuie să trimită următoarele documente:

  • copie după certificatul de căsătorie;
  • adeverinţă de student pentru soţul / soţia de la altă universitate de stat în care se va specifica dacă urmează cursuri la buget sau taxă – dacă este cazul;
  • copie după certificatul de naştere al copilului – dacă este cazul;
  • copii după cărţile de identitate ale soţilor.

Beneficiarii de cazare gratuită sunt studenții înscriși la prima facultate, pe locuri la buget, dacă se încadrează în categorii precizate în Gratuitate_cazare 2024-2025.

Notă: Adeverințele de salariat trebuie să fie eliberate în luna septembrie și vizate de inspectoratul școlar județean.


Studenţii cu o situaţie medicală deosebită, care necesită cazare în camere cu amenajare specială, trebuie să trimită actele medicale.