În atenția studenților din anul III
Vrei să faci un stagiu de practică în domeniul tău de studii la o companie parteneră a universității?
Vrei să ai parte de servicii specializate de orientare și consiliere în carieră prin evaluarea aptitudinilor tale pentru a vedea care sunt punctele tale forte?
Vrei să participi la ateliere prin care îți vei putea dezvolta abilități precum comunicarea, lucrul în echipă, leadership-ul, capacitatea de a realiza și dezvolta un proiect, managementul timpului sau prezentarea în fața unui public?
Vrei să-ți formezi competențe antreprenoriale?
Vrei să participi la workshop-uri de formare în domenii legate de tranziția climatică?
Vrei să participi la workshop-uri în care se vor aborda teme foarte interesante precum:
- Identificarea unui loc de muncă
- Pregătirea pentru întâlnirea cu angajatorul
- Inteligența emoțională
- Stabilirea obiectivelor personale și de carieră
- Marketing personal sau branding personal
- Elemente de comunicare
- Persuasiune – arta de a influența
- Managementul timpului
- Comportament asertiv vs agresiv
- Obiceiuri și obiective care garantează rezultate
Pentru a putea participa la selecția în grupul țintă, va trebui să depui un dosar complet, având următorul conținut:
- Cerere de înscriere (Anexa 1);
- Declarație de disponibilitate privind participarea la activitățile de implementare ale proiectului (Anexa 2);
- Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 3);
- Declarație de evitare a dublei finanțări (Anexa 4);
- CV – model recomandat Europass prezentat în Anexa 5 sau completat on-line în forma actualizată de pe site-ul https://europass.europa.eu/ și apoi descărcat în format pdf;
- Formular grup țintă (Anexa 8);
- Declarație privind neparticiparea la cursuri acreditate de competențe de antreprenoriat (Anexa 9)
- Copie carte de identitate.
Link către Formular editabil CV Europass
Link către Formulare inscriere studenti_concurs selectie in GT_PEO 310633 INSERT
Link către Activități parcurse de studenți în cadrul proiectului INSERT
Depunerea dosarului
- Dosarul se va trimite prin email, într-un singur document PDF, cu subiectul ”înscriere INSERT”, la adresa silviu-florin.ostafi@academic.tuiasi.ro sau se va depune fizic la biroul A1-8 / A1-11, în perioada 23-31 ianuarie 2025.
Notă: Dosarul de candidatură, în format fizic, va fi depus în original până la data de 10 februarie 2025.
Beneficii:
- beneficii materiale la finalul unei activități complete la care vei participa:
- premii între 300 și 500 lei pentru programul de formare antreprenorială;
- premii între 300 și 500 lei pentru activitatea de formare de competente socio-emoționale;
- certificat de participare la cursul de antreprenoriat;
- stagiu de practică la un angajator în domeniu;
- indemnizație de participare la stagiul de practică de 6 lei/oră.
Criterii de eligibilitate generale:
- domiciliul in Romania, Regiunea de Nord-Est;
- vârsta cuprinsă între 18 și 35 ani;
- studenții care fac parte din alte proiecte similare din cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, nu sunt eligibili pentru acest proiect și nu vor putea participa la selecție.
Grila de evaluare
Criteriu | Punctajmaxim | Indicații privind modul de calcul al punctajului |
Rezultatele academice | 50 | Puncte obținute = numărul mediu anual de credite/60 *50 |
Prezentarea motivelor (realiste şi clare) pentru care depune candidatura de participare în proiect | 20 | Se acordă de la 0 la 20 puncte pentru o justificare cat mai bună a motivelor de participare. |
Prezentarea CV-ului și acuratețea lui | 20 | Se acordă 10 puncte pentru CV în format Europass sau 5 puncte în alt format. Pentru alte 10 puncte se urmărește structura, coerența, logica, corectitudinea ortografică și sintactică a CV-ului. |
Implicare în activități extracurriculare/ de voluntariat | 10 | Se acordă 10 puncte pentru activități extracurriculare/de voluntariat |
TOTAL | 100 |
Notă: în caz de egalitate a punctajelor departajarea se va face după media anilor anteriori de studii