loader image

INSERT – stagii de practică și programe educaționale adaptate la cerințele mediului industrial

În atenția studenților din anul III

Vrei să faci un stagiu de practică în domeniul tău de studii la o companie parteneră a universității?

Vrei să ai parte de servicii specializate de orientare și consiliere în carieră prin evaluarea aptitudinilor tale pentru a vedea care sunt punctele tale forte?

Vrei să participi la ateliere prin care îți vei putea dezvolta abilități precum comunicarealucrul în echipăleadership-ul, capacitatea de a realiza și dezvolta un proiect, managementul timpului sau prezentarea în fața unui public?

Vrei să-ți formezi competențe antreprenoriale?

Vrei să participi la workshop-uri de formare în domenii legate de tranziția climatică?

Vrei să participi la workshop-uri în care se vor aborda teme foarte interesante precum:

  • Identificarea unui loc de muncă
  • Pregătirea pentru întâlnirea cu angajatorul
  • Inteligența emoțională
  • Stabilirea obiectivelor personale și de carieră
  • Marketing personal sau branding personal
  • Elemente de comunicare
  • Persuasiune – arta de a influența
  • Managementul timpului
  • Comportament asertiv vs agresiv
  • Obiceiuri și obiective care garantează rezultate

Pentru a putea participa la selecția în grupul țintă, va trebui să depui un dosar complet, având următorul conținut: 

  • Cerere de înscriere (Anexa 1);
  • Declarație de disponibilitate privind participarea la activitățile de implementare ale proiectului (Anexa 2);
  • Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 3);
  • Declarație de evitare a dublei finanțări (Anexa 4);
  • CV – model recomandat Europass  prezentat în Anexa 5 sau completat on-line în forma actualizată de pe site-ul https://europass.europa.eu/ și apoi descărcat în format pdf;
  • Formular grup țintă (Anexa 8);
  • Declarație privind neparticiparea la cursuri acreditate de competențe de antreprenoriat (Anexa 9)
  • Copie carte de identitate.

Link către Formular editabil CV Europass

Link către Formulare inscriere studenti_concurs selectie in GT_PEO 310633 INSERT

Link către Activități parcurse de studenți în cadrul proiectului INSERT

Depunerea dosarului

  • Dosarul se va trimite prin email, într-un singur document PDF, cu subiectul ”înscriere INSERT”, la adresa silviu-florin.ostafi@academic.tuiasi.ro sau se va depune fizic la biroul A1-8 / A1-11, în perioada 23-31 ianuarie 2025

Notă: Dosarul de candidatură, în format fizic, va fi depus în original până la data de 10 februarie 2025.

Beneficii:

  • beneficii materiale la finalul unei activități complete la care vei participa:
    • premii între 300 și 500 lei pentru programul de formare antreprenorială;
    • premii între 300 și 500 lei pentru activitatea de formare de competente socio-emoționale;
  • certificat de participare la cursul de antreprenoriat;
  • stagiu de practică la un angajator în domeniu;
    • indemnizație de participare la stagiul de practică de 6 lei/oră.

Criterii de eligibilitate generale:

  • domiciliul in Romania, Regiunea de Nord-Est;
  • vârsta cuprinsă între 18 și 35 ani;
  • studenții care fac parte din alte proiecte similare din cadrul Programului Educație și Ocupare 2021-2027, nu sunt eligibili pentru acest proiect și nu vor putea participa la selecție.

Grila de evaluare

CriteriuPunctajmaximIndicații privind modul de calcul al punctajului
Rezultatele academice 50Puncte obținute = numărul mediu anual de credite/60 *50
Prezentarea motivelor (realiste şi clare) pentru care depune candidatura de participare  în proiect 20Se acordă de la 0 la 20 puncte pentru o justificare cat mai bună a motivelor de participare. 
Prezentarea CV-ului și acuratețea lui20Se acordă 10 puncte pentru CV în format Europass sau 5 puncte în alt format. Pentru alte 10 puncte se urmărește structura, coerența, logica, corectitudinea ortografică și sintactică a CV-ului.
Implicare în activități extracurriculare/ de voluntariat 10Se acordă 10 puncte pentru activități extracurriculare/de voluntariat 
TOTAL100 

Notă: în caz de egalitate a punctajelor departajarea se va face după media anilor anteriori de studii